Edisi Cuci Mata

Thursday, January 27, 2011

Wooden Box ~Pn.Noreza






Wednesday, January 12, 2011

EG Geng Decoupage (FB) Part 1 ~ K.Mah

Salam seme


N3 arini ayu nak share EG Geng Decoupage (FB) Part 1 yg ayu terima dr K.Mah.dia bagi tin biskut yg dah diubahsuai utk jadi multipurpose tin.pd ayu...K.Mah kreatif sbb ayu s'diri pun tak t'pikir nak buat mcm tu.thanks kak...ayu suka sgt!





Friday, January 07, 2011

Wednesday, January 05, 2011

Commercial break...

Salam seme...


Selamat tahun baru!!! ni merupakan N3 pertama ayu utk tahun 2011. tapi takde la tayang gambar projek sbb semenya WIP. tak tau la bila boleh tayang kat sini. yela....tahun ni anak sulung ayu dah skolah tadika, jadi masa b'senang lenang makin kurang. apa taknya...hari2 kena tido awal sbb nak bangun awal. klu tak cukup tido kang....pale ni weng semacam. mula la kena migrain n low blood pressure. klu boleh...ayu tak nak la byk mc mcm last year. huhu...

so kita layan jela gambar anak-anak ayu. takpe kan?




i am 5years old now!!!

awat la adik kemam mulut tu?